søndag den 15. juli 2012

En pakke er klar til afsending!

Jeg kan af gode grunde ikke vise hvad der er i den  -endnu-, da det måske ville blive lidt kedeligt for modtageren! Men jeg kan afsløre, at den har taget laaaang tid at lave. Som i rigtig lang tid. Som i så meget tid, at jeg har brugt flere dage af min ferie på at få den færdiggjort, på trods af, at jeg startede på den for flere måneder siden. Alt er hjemmelavet/samlet/limet/hæklet! Tvivler meget seriøst på, at jeg begiver mig ud i SÅ mange elementer til en enkel gave igen. NOGENSINDE!
Herunder lidt billeder fra processen, som også omhandlede påbegyndelse af et par andre gaver. De må dog (desværre) vente til jeg igen har tid. Jeg er tilbage på Uni, og foran mig har jeg et semester indeholdende nogle knap så spændende (læs: pligt) fag. Jeg er igang med en større indsamling af point, da jeg for nyligt har ændret min degree fra Major+Minor til en Double Major.

1 kommentar:

  1. Det lyder som et stort projekt :) Men der er nu ingenting som hjemmelavede gaver. Jeg er sikker på at modtageren blive glad og er spændt på at du afslører, hvad det store projekt er :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet